Vad tycker du om Håkan Hellström?

Jag minns det så bra, tiden då jag lyssnade på Håkan hela tiden.
Jag minns så väl Hultsfred-05 då jag och Amanda stod och hoppade framför en sjungandes Håkan Hellström.
Men det där lyssnandet har försvunnit och orsaken är okänd. För jag älskar fortfarande Håkan och hans låtar :)
Jag tänker ofta att jag borde lyssna, ett litet klick på youtube och jag kommer höra honom, men det blir aldrig så. Föräns idag.

Vad tycker du om Håkan Hellström?
Visst har han inte världens renaste toner men det är ju det som är en av de bra sakerna. Han låter inte som alla andra.

En vän med en bil = en av mina favoritlåtar


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det är ju typ bara en vän med en bil som är bra ju ^^ Den känns så somrig :)

2008-01-23 @ 20:21:55
URL: http://gerdau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0