StädarJenny

Jag är så lättad, det är över....Den där uppgiften förstörde min helg. Hur kan man må så dåligt av en uppgift? Hela helgen har jag gått å funderat på vad jag ska skriva. 0 motivation. Har bara varit gnällig mot allt och alla, till och med min vän bloggen.

Men nu e jag glad :D Känner mig en aning fri även om jag inte är det. Har grejer att göra.

Fats jag mår lite dåligt, bev illamående när jag städade. Insåg hur dammigt det var och var tvungen att lägga mig i sängen. Seriöst. Det är nog ingen som har dammsugit här på en månad. Men jag städade iaf. Skulle egentligen ha städat mitt rum men så tänkte jag: varför inte ta hela huset? Nu är det dammfritt :) Och min säng är ren, körde med en roller på lakanet då en tröja hade luddat av sig något enormt. Vädrade också då mitt rum luktade gammal tapet och unket. Oj vad jag längtar tills det målas om här, tapeterna ser då gräsliga ut. För 15 år sedan var de kanske fina men nu är de stötta i kanterna, gula och de som bodde här förut har haft tejpbitar på väggen som har skapat gula prickar. Yuck!

Hejdå alla små !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0