Nagelsmycke och heting

För någon dag sedan rotade jag igenom mitt smyckeskrin och fann massa roliga saker. Lyfte nämligen på en lucka och under den hade jag gömt en massa saker, fina galsband och sånt. Jag fann även mina nagelsmycken som jag använde i mellanstadiet - högstadiet. Tror att det var då i alla fall.

Idag fick jag lust att använda ett smycke för att se hur det såg ut. Borrade hål i min långa vänstra tumnagel och fäste sedan en liten ring i vilken jag fäste ett smycke i form av en silverfjäril med en liten sten i. Och jisses vad roligt det var att pilla på den. Har gjort det hela kvällen. Ska nog ha sånna på mig hela tiden så att jag pillar på det istället för nagelbanden.

Nu ikväll har jag kollat på Criminal Minds. Fast jag hade ju sett det avsnittet förut. Anledningen till att jag kollade var denna snubbe:
 Matthew Gray Gubler som Dr. Spencer Reid

Jättesöt! Han ser ju så snäll ut. Nördlooken är så gullig hihi, jag är helt såld alltså :P

Nu ska jag nog lägga mig, tjarå


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, tack ska du ha!

2008-01-19 @ 12:27:32
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0