Mitt i prick syrran!

Jag tror att min lillasyster känner mig väldigt bra, hon är nämligen den ända jag vet som kan köpa det godiset som jag tycker om. Bara godis som jag gillar ligger där i påsen och det händer ju aldrig, inte ens när jag köper själv :P Jag anser att när ngn köper godiset som man tycker om så betyder det att den liksom vet hur man fungerar. Den har lagt märke till vad man stoppar i munnen alltså.

image162
KOLLA IN HENNES BLOGG: http://slottetcops.blogg.se

Nu ska jag skriva om min debattartikel! Jag hatar detta, så omotiverad och ointresserad som det bara går. Jag försår inte problemet! Såhär bitchig och arg har jag inte varit på länge. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0