Mio min Mio

När jag var liten hörde jag en massa saker om Mio min Mio då min dåvarande bästa kompis Pernilla älskade den filmen. Jag tycklte att hon gillade en massa coola filmer, och coola filmer var sånna som jag aldrig sett eller som jag bara sett hemma hos henne. De var så ovanliga. Några andra coola filmer var Den vita stenen och en Madicken film som spelades som en revy. Kommer ihåg hur barnen satt på en gungbräda och sjöng om köttbullar, eller hur det nu var.

Vad jag egentligen skulle säga var att jag ska se Mio min Mio nu. Har varit så nyfiken på vad den handlar om, tror bara att jag sett den en gång eller inte ens det. Och den måste ju vara okej då det är en Astrid Lindgren film :)

Efter mycket sökande har vi den nu här hemma, den fick skickas ända från Fisksätras bibliotek hit till Ä.bibblan :O På måndag kommer också filmen Blood Diamond.

Nu ska jag ägna mig åt filmen och äta wienerbröd, mitt nya lördagsgodis :)

image147


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0