Min torsdag

Mysig lunch på donken i slussen, mcfeast fullkorn meny och en äppelpaj. Man måste ju fira de dagarna man bara har en lektion.

Kl 13 var jag hos morfar. Gick smidigt att åka saltsjöbanan, sköna sittplatser :) Och jag hittade fram till morfars dörr också.

Pluggade matte hela eftermiddagen så på slutet var jag sådär lagom fokuserad. Huvudet dunkade matte.

Fick smarrig middag som Maggan hade lagat. Supergott vilket det alltid är hos dem. Lax i vinsås med pressad potatis och grönsaker. Det bjöds på efterrätt också :D Vaniljglass med stekt frukt, påminnde lite om äppelpaj med vaniljsås :)

Fick skjuts av morfar hem vid 19, så snällt så. Hemma väntade farmor. Shit alltså, jag äter alltid på donken när farmor är hos oss. Det har hänt typ 10 gånger.

Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon. Visst att det kommer lyckas när jag ska upp om 6 timmar :P

Och föresten jag ska kämpa som bara den i skolan denna termin.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ack, när ni åt på donken låg jag utslagen i soffan och åt ingenting! Synd om mig..

2008-01-25 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0