Min pappa har gått och blivit Tarzan

Detta utspelade sig för en dryg timma sedan: pappa kommer upp på mitt rum och frågar om jag kan komma ner och hälsa på hans nya tjej Jane. Självklart svarar jag: varför? Men efter mycket om och med går jag ner...där möter jag en liten dam...Alltså alla som pappa har haft efter mamma är korta. Skulle inte förvåna mig om hon röker och har hund också.

Nu ska hon vara här ikväll och laga mat. Kycklinggryta. Jag gillar varken kyckling eller gryta så får se om det är gott. Möjligheten finns ju.

Det här gick rätt bra och en anledning kan vara att hon har bruna ögon. Jag känner ofta förtroende för människor med den ögonfärgen. Okej, hon verkade ganska snäll också.


Kommentarer
Postat av: madde

haha orka kinka, jenny :P
vad hände med pia och jessica och jenny??
svara gärna i min blogg!

2008-01-28 @ 21:43:35
URL: http://straightjacketfeeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0