Kontakt i islamaland

För nått år sedan var mina syskon beroende av cs eller vad det heter. Man skjuter å så, fast det gör man väl i alla spel, och de heter typ samma sak allihop. Iaf, pontus var "snäll" och gav min msn till någon kille som bor i ett Islam land. Ursäkta att jag inte kommer ihåg vilket av alla länder. Menmen, den här killen är jättegullig. Han ser lite ut som Ross i Vänner. Jättesöt :) haha Och han är facinerad över att jag har blåa ögon och brunt hår, jag försöker ju säga att det inte alls är ovanligt fast han insisterar ju på att han nästan aldrig sett det och att det är extremt ovanligt. Det är väl så där och jag tycker det är underligt att folk kan tycka det är häftigt eller vad man ska säga, med blå ögon och brunt hår. Det är typ som att inte ha sett snö verkar det som. Konstigt.

Något annat som är bra är att jag får öva på min engelska, det är ju alltid bra. Tur också att han kan prata engelska. För några år sedan var det en massa turkar som addade min msn, varje gång jag loggade in var det typ 10 st nya kontakter. Och de kunde ju oftast inte prata engelska heller, skrev massa wierda bokstäver. Inte bra.

Godnatt, imorn börjar jag 10 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0