Imorse, igår, nu

Tänkte tipsa alla djurälskare om husdjursmässan på Sollentunamässan som öppnade idag och stänger på söndag. Alla dagar förutom söndag har de öppet från 10-18 och på söndag är det tiden 10-17 som gäller. Jag, Celine och mamma ska åka dit någon dag.

Imorse kom pappa hit och gick en kort promenad med mig. Klockan var då kvart i ett och jag hade precis stigit upp. Efter det satt jag ute med kaninerna ett tag. Hade en stund med allihop och det var mysigt. De tycker nog att det är skönt att få lite kroppsvärme :)

Igår efter klippningen köpte jag en fin klänning på Gina Triciot som jag kan ha till vardags.

Nu tror jag att vi ska åka till sickla :S

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0