Idétorka

Tråkigt tråkigt. Jag vill bli klar med svenskan. Ska skriva en debattinlägg om friidrott med rubriken "Vilket land tog guld?". Är väl inte så svårt att gissa att jag inte har en aning om vad jag ska skriva.

Och jag vill ha något att äta fast det är så svårt att bestämma vad. Eller så är det för att vi inte har något.
Det ligger en påse med annanas i vit choklad brevid min dator och jag äter av dem. Alltså jag mår illa av dem men ändå åker handen ner hela tiden.

Nu smiter jag ner och fixar lite krubb.



15:11 Gissa vad jag hittade? domdomdomdoom...sill. Både inlagd i lök å annat mojs, senapssill och skärgårdssill. Det luktar julmat i mitt rum nu :P Föresten, av mitt luktsinne att dömma så fanns det hjortronsylt i kylskåpet, vad har man det till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0