Happy happy & Rosa naglar + nagelsmycke

Åttonde gången gillt :P

Idag har jag skrivit 8 inlägg med detta inräknat. Och vet ni vad, jag har haft 41 besökar just nu. Det är väl inte så mycket tänker du, men för mig är det det. Har som mest haft typ 20 på en dag förut. Så jag är glad. Jag struntar i om KENZA hade sitt besöksrekord på 15 000 här om dagen :P


NAGELSMYCKET
image159

Tyvärr har fjärilen gått sönder, men jag har ju massa andra smycken också :) både guld och silver. Sen så tänkte jag bara prata om mina naglar, de går aldrig sönder. Missförtro mig inte, jag vill självklart att de ska hålla men det är så konstigt tycker jag, att de liksom förblir långa och tåliga. Mina tummnaglar brukar oftast gå av långt ner när de blivit en viss längd, men inte nu. Undrar vad jag har gjort för att de ska må så bra.

Nu måste jag ner å äta, känner att det behövs.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja verkligen! Tackar, ja det är jag...

2008-01-22 @ 06:41:30
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0