En lugn morgon och kort skoldag

Jag höll mig vaken under filmen igår :D

Min buss går 09:26 och jag har massvis med tid på mig. Tänkte egentligen ta en buss som gick 08:58 så att jag skulle hinna förbi bibblan i N.forum, men så visade det sig att pappa kunde lämna den här i Ä istället :) Skönt med lite extra tid, fast snart får jag nog bråttom igen...Det brukar bli så. Men jag ska försöka att vara duktig.

Har bara en lektion idag, samhällskunskap (usch). Slutar 11:30 och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska äta någonstans, inte i skolan där det är biff stroganof. Ska i alla fall vara hos morfar vid 14 för att plugga matte. Där får jag nog middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0