Då säger jag godnatt

image167

Idag har jag varit duktig, förutom de saker jag kryssat i på min "att göra lista" har jag läst till s. 92 i engelskan och kollat igenom andragradsfunktioner till matteprovet. Förhoppningsvis är jag mattesnille efter morgondagens lektion och torsdagens plugg med morfar. Hoppas på ett VG på detta prov för jag vill hålla kvar det VG som jag har nu.

Sen så tittade jag på tv, bl.a. gossip girl. Fastnade inte riktigt för det, förstod inte vad det gick ut på de första 30 minuterna. Känns om om det bara kommer handla om massa skitsnack mellan olika grupper, precis som alla andra serier ungefär. I huvudet på Gynning var lite läskigt. Jag har alltid tittat snett på folk som är helt inne i en religion men nu så tyckte jag att känslan verkade ganska mysig på nått sätt :/ Dock tyckte jag att hon var lite jobbig när hon sprang runt på ett torg skrikandes "I love you too!"

Kommentarer
Postat av: C.

snygg frisyr ;P

2008-01-30 @ 16:49:06
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0