Bra och dåligt

2 veckor i skolan redan :O Nu börjar jag få ångest, för det är nu den riktiga skolan börjar. Arbeten hit och dit! På svenskan i torsdags gick Linda igenom vad vi ska göra fram till v.14. Sånna saker får mig stressad alltså. Varför var hon tvungen att gå igenom allt det för? Och hon förklarade ju allt så ingående också. Massa prat om ett hyllningstal som ska vara klart efter sportlovet. Åhh vilken ångest jag har nu.

Men här kommer lite saker jag är glad för:

+
Vi kanske ska vara hundvakt åt Celines kompis hund på sportlovet. Ligger faktiskt en bild på den på datan tror jag:
image148

+ Mamma fyller 50, jag 18 och Maggan 70 iår. Mamma tyckte att vi skulle åka på resa istället för att fira hennes dag med partaj. Kanske kan fira allihopa tillsammans pratade vi om. Inte mig emot!

image149 Lilla Ronja <3
image150 Och världens finaste Flingan <3

Ska nog ta söta bildrer på kaninerna imorgon :) kommer ju hem när det fortfarande är ljust ute...Sedan ska jag till pappa och vara där kommande 2 veckor. Träffar inte mina sötisar på 2 veckor alltså :(

image151
Sötaste kaninen på husdjurmässan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0