2008 = vara duktig när det gäller bokläsning

Oj vad jag är dålig på att uppdatera. Det är nämligen så att varje dag tänker jag att jag ska skriva här, att jag är dålig om jag inte gör det. För det är jag ju. Men så kommer jag hem och det sitter något syskon vid datorn. Jag orkar inte bråka om att jag ska sitta där för det blir så dålig stämning då. Menmen, snart får jag en egen dator här hos mamma, den står faktiskt inpackad i mitt rum och har gjort det ett antal månader. Nästa vecka ska jag till pappa och där har jag ju redan egen dator så då blir det förmodligen 100 inlägg om dagen.

Men nog om det, hmm. Jag tänkte säga grattis till min kompis Emelie som tog ut tandställningen igår. Tänk att hon klarat ha den i 2 år. Det är starkt! Emelies blogg hittar ni här

Sen så tänkte jag uppmärksamma er om hur duktig jag är. Jag har kommit 64 sidor i boken Snabba Cash som vi ska börja läsa vecka 5 i skolan. Det ni! Jag var dessutom en av de i klassen som läste ut Prep. Detta år ska jag läsa massa böcker, 2008 blir mitt bokår. Jag ska lista alla böcker jag läser också så att jag vid nyår kan skriva upp alla här och visa hur duktig jag har varit. Mitt mål är 10 böcker. Det är ju faktiskt inte mycket, vet inte om det är mycket eller lite för mig ioförsig. Låter iaf ganska lite. Men jag måste klara det! Emelie klarade ju att ha tandställning 2 år!

You can do this Jenny! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0