Status: Strax tillbaka

Vad betyde det när Jenny har statusen Strax tillbaka på msn?

Jo det betyder att Jenny är iväg och gör varm choklad.

Nu är jag inne på dagens 2a kopp, eller mugg.

Jag beskådar någonting roligt. Ibland så bildas det ju en liten hinna över chokladen och det gör det nu. Värmen underifån får hinnan att fladdra upp och ner. Det är faktiskt lite coolt. Dessutom är hinnan formad som ett hjärta, vad ska det betyda?

Ne, nu ska jag ta & dricka min choklad :) Till det har jag macka med Kalles färskost och svartvinbärsmarmelad :D

Om 45 min far jag till pappa, fast jag har en liten svag misstanke att han inte kommer till klockan 4.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, varm choklad är alltid gott!

2008-02-18 @ 20:54:25
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0