Smarrig frukost

13 timmars sömn, det är grejer det :) La mig 23 och vaknade först 10, var inte riktigt trött men somnade ändå om. Sen vaknade jag 11 och var inte trött då heller men somnade om till 12. Då tänkte jag att det var dags att gå upp i alla fall. Åt goda mackor till frukost, pappa hade lagt fram pålägg så det gick smidigt. Gjorde en macka med ägg och tomat och en med ägg och kaviar. Och så värmde jag mjölk på spisen och slängde i socker och kakao. Mycket gott.

Blev konstigt nog trött och satte mig framför tv:n och såg repriser på andra avenyn. Efteråt duschade jag längde. Finns ju ingen anledning att skynda sig :D

Kanske skulle ta att läsa nu så att jag inte får såligt samvete sen.

Och om jag inte har fel så snöar det ute. Inte öser ner men man ser små flingor då och då.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, ja, eller så får vi baka tillsammans ngn dag ;P
Vrf säger folk att det snöar? Jag ser ingen snö här i Orminge.. :/

2008-02-02 @ 17:51:09
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0