Min hals krånglar

Ja det gör den. Ska nog börja missbruka hostmedicin nu för jag orkar inte ha halsproblem i en månad som förra gången.

Och...
Jag förstår mig inte på nervositet. Visst är det väl nyttigt för att få saker gjorda, men jag skulle få saker gjorda även om jag var självsäker.
Är det inte meningen att kroppen ska vara smart? Kroppen har varit smart nog att "ta bort" allt hår som människan hade på kroppen för evigheter sedan eftersom håret var onödigt. Kan den då inte vara smart nog att ta bort onödig nervositet! För tillfället anser jag att miniräknare är smartare än människan.

Något positivare, jag är ett mattegeni när det gäller andragradsekvationer och funktioner. Det känns bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0