Lillebror har skaffat blogg, kolla in!

Ehm ja, här är vi aktiva.

Har nämnt det någon gång förut, att min farmor kan använda msn :D Hon är så söt. Anledningen till att jag tar upp det nu är för att jag nyss loggade in på msn och fick se detta:

Lars skickat 2008-02-10 16:03:

Hej Jenny!

Lars skickat 2008-02-10 16:04:

Hoppas att du och dina syskon samt mamma

Lars skickat 2008-02-10 16:04:

har haft en fin helg. Kramar från farmor

(och farmor heter Gun, farfar är Lars)

Sen så kan jag ju uppdatera lite vad jag har gjort i helgen, fast det blir ju väldigt lite då jag inte gjort någonting. Trodde att jag skulle ha en massvis med skolsaker att göra men när jag väl satt där så fanns det nästan ingenting. Blev klar med svenskan iaf, väntar gör historian som jag måste skriva med sandra någon dag. Planerade inget att göra denna helg eftersom skolarbeten skulle bli avklarade så att jag inte behöver känna mig superstressad nästa helg då jag ska leka med Emelie :)
I helgen har jag i princip levt på min mobil som har msn. Vaknar med mobilen och somnar med den också, men tro inte att jag tycker om den. Den är för smart för mig och det enda jag förstår mig på är msn. Riktar jag mobilen åt fönstret i mitt rum så funkar det alltid ;P

Ja och vad mer? Jo min lillebror Pontus har skaffat en blogg tillsammans med kompisen Petter (som förövrigt gick i samma klass som mig 1-6). I bloggen skrivs det om fotboll och främst det engelska laget Arsenal. Kolla in bloggen vet ja, för att göra dem glada :) www.henryforeverlegend.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0