Lax i smördeg är bland det godaste jag vet

Jag fann inga skor, men jag fick glass :) Magnum - almond. Undrar om det var i somras som jag senast åt glass, pinnglass alltså. Det smakade inte som jag hade trott att det skulle i alla fall.

Jag misstänker att jag håller på att bli förkyld, det har jag gjort några veckor, men sjukdomen verkar inte vilja "slå ut" :/ Det är ju inte så att jag har det stressigt i skolan och att mitt immunförsvar håller bort sjukdomen pga av det. Men nu är jag nästan säker på att jag ska förkyla ner mig.

Ikväll ska jag inte göra mycket mer än att läsa lite skolgrejer. Ska försöka lägga mig tidigt också så att jag är pigg imorgon. Är inte alls pepp inför bild&form då jag ska börja rita ett självporträtt med Flower-tema (vad betyder det liksom? och jag måste ta med en bild på mig själv = usch), sen blir det engelska och uppsatsskrivande (därför måste jag sova mycket), sist svenska (fast Linda är ju inte i skolan så hur bli det med det?). Btw måste jag kanske stanna i skolan medan Sandra har foto, om vi inte hinner greja med historian på lunchen vill säga. Jag vill såklart sluta 13:25 och inte efter 15! :(

Men först ska jag äta middag, lax i smördeg. Världens godaste maträtt. Det ska jag inte glömma bort när någon frågar vad min favoriträtt är ;D
 Här ser det inte lika gott ut som det faktiskt är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0