Jag ser det snöar

Dagens väder: Sol och iskallt.

Gick nyss ut i garaget för att stänga dörren som lillasyster hade lämnat öppen. Då ser jag att det snöar stora flingor.

Nu orkar jag inte vara arg på att det snöar hela tiden, för isåfall kommer jag behöva gå runt och vara arg väldigt ofta. Nu tar jag fram den positiva Jenny som älskar snö mer än allt annat.

I morgon ska jag träffa Sandra för att skriva klart historiaarbetet. Ska vara hos henne vid 14 tror jag. Sen ska jag väl hem vid 17-18. Ska försöka tajma allting till att mamma lämnar och hämtar Celine på ridningen, för lilla jag har ju inget helgbussort. Än.

På kvällen kommer Emelie hit för att sällskapa mig när jag buar ut alla melodifestivallåtar. Usch på Carola! Att hon kommer hit betyder att jag måste ge mig upp på rummet och plocka undan lite, annars får vi inte plats.

Men först ska jag äta någonting. Jag höll på med något i köket innan jag gick ut till garaget, frågan är bara vad jag gjorde.

Nu snöar det jääättemycket! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du skriver bra :)

2008-02-17 @ 19:11:28
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0