Fobier

Sitter på msn och pratar om mina roliga fobier.

Getingar, flugor och bla bla.

Så fort jag tänker på en geting kan jag knappt andas. Pirrar i hela kroppen och känns som om de sitter överallt. Å så börjar jag gråta också. Pinsamt. Sitter framför datorn och gråter för att jag tänker på en liten geting. Fast de är ju rätt stora egentligen.

Kommer väl ihåg när jag fyllde år för några år sedan, satt ute på framsidan och åt middag. Då kollar jag ner på min vänstra arm och ser att det sitter en geting där. Alltså gud vad äckligt :'( Jag sprang in och vågade inte gå ut mer. den j*vla getingen förstörde min dag!!

Nu får det gärna komma mer snö och sen när det blir sommar kan jag flytta till nordpolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0