Uppdateringen

Vad är det där? var det första jag tänkte när jag vaknade. Mitt mobilalarm hade nämligen ändrat om sig själv till något jättekonstigt ljud. Jag lyckades dock ta mig upp på en gång, klockan 10. Gick ner till köket och mötte pappa som sa: men jenny vad gör du uppe såhär tidigt? Jag: vadå tidigt? Pappa: Ja, du la dig ju tidigast två. Jag: Jag la mig sex.

Sedan spenderade ett övertrött och fnittrigt jag ett tag i soffan och tittade när pappa satte upp vår nya platt-tv. Skitsnygg! Och STOR!

Fick lite bråttom till bussen eftersom jag skulle ta en 20 min tidigare buss än jag tänkt så att den skulle tima Sandras buss bättre. Jag sprang runt som en galning och letade efter mitt nya träningslinne, men det hittade jag inte! Hann i alla fall med bussen.

Väl på gymmet träffade jag hela min grannfamilj: Kerstin, Pelle och min barndomsbästakompis Pernilla. Jag visste att de var hälsosamma, men inte att de har som familjenöje att träna tillsammans. Lite gulligt ;D

Så till den stora händelsen idag då: efter uppvärmning och två benmaskiner blev jag så snurrig och illamående att om jag orkat springa till en toalett hade jag spytt. Var tvungen att vingla iväg till soffan och sätta mig ett tag. När jag suttit där en stund, tillräckligt länge för att jag inte skulle spy så fort jag rörde mig, så fortsatte jag träningen. Minskade dock alla vikter lite :P

Jag ska aldrig mer träna när jag sovit sådär lite. Borde förstått att det skulle knasa till sig med tanke på hur jag kände mig imorse. Jag menar, inte ofta jag sover 4 timmar och dessutom rusar upp så fort klockan ringer...

Nu ska jag åka med pappa och Celine och kolla lite affärer. Måste dock spackla ansiktet först ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0