Superduktiga

Nu måste jag berätta om hur duktiga Sandra och jag har varit!

Först körde vi vårt grundprogram på maskiner som instruktörsMia gjort åt oss. Det tog 1 timma :) Vi blev precis klara så att vi kunde springa till stora salen och vara med på ett baspass som höll på i 1 timma. Så hela två timmar tränade vi :D Nytt personligt rekord! hehe.

Ja, hihi. Jag känner mig såklart fett duktig. Förutom då att jag kommit på att jag inte har några muskler. Så styrkan på det där baspasset sög jag på. Men trött blev jag ju inte konditionsmässigt, bara det att mina armar inte klarar någonting. Så om någon gillar att vinna i armbrytning kan den ju få köra mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0