Meditation

Idag började vi med hinduism på religionen så i slutet mediterade vi. Katja, vår lärare, pratade med sin mysiga röst och försökte få oss att slappna av.

Jag tycker tråkigt nog att det är väldigt svårt att fantisera sig in i en annan värld. När Katja säger "tänk er nu att det luktar sommar"så luktar jag, men det luktar ju bara vanligt rum där vi sitter, och så var det förstört. Och jag tycker att det är jobbigt när hon väl inte pratar för jag kan inte tänka på något då. Förutom hur jobbigt det är att  ha ögonen stängda, hur det börjar klia i hårbotten, hur kalla min händer är när de inte får röra sig. Nej, meditation är inte min grej. Fast det är jättemysigt när man har någon musik till förståss, då blir det ju inga tråkiga tystnader :)

Nu ska jag retorika mig. Dumma andreas gav läsläxor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0