Intervju med djurens rätt

På andra lektionen var det matteprov, konstigt nog kändes det inte omöjligt. Måste ha gjort något fel för matteprov är ju alltid omöjliga annars.

Efter matten slutade jag i alla fall så jag, Christine och Jennifer gick och åt lunch. Sen vid 12 tog jag och Christine bussen för att ta oss mot Örby skola i Älvsjö där organisationen Djurens rätt har sitt kansli. Väl där möttes vi av den jättetrevliga Sofia. Hon tog sig verkligen tid och även om vi kom 20 minuter tidigare än vi sagt så kunde hon ta emot oss direkt. Dessutom så gick hon med på allting jag frågade över mail (ändringar på tider o så). Vi satte oss i alla fall i ett rum och pratade en dryg timma, sen innan vi skulle gå plockade vi på oss en massa papper som vi tänkte visa upp på våran föreläsning.

Nu är jag hemma, efter dagens äventyr till platser jag inte ens visste fanns. Svedmyra var väldigt vackert (a).
Men jag ska inte vara hemma länge för klassen ska nämligen på bio och se Låt den rätte komma in ikväll. Min buss går redan om 50 minuter så det blir till att slänga i sig något ätbart och sen sticka iväg igen. Jag har verkligen längtat till idag, då jag ska få se filmatiseringen på boken jag läst. Dessutom är matteprovet över, och intervjun gjord. Massa grejer jag kan bocka av i att göra-listan :P


Kommentarer
Postat av: Sofia Leander

Det var jättekul att ha er här, välkomna tillbaka! :-)



Just nu kan man hjälpa fåglarna i dunindustrin på vår hemsida, missa inte det, och passa på att skriva upp er på vårt nyhetsbrev också. Vi hörs! :-)

2009-02-03 @ 15:49:32
URL: http://www.djurensratt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0