Godkvällen

Jag har varit och gymmat med Sandra i Tyresö och vi fick en instruktion av Mia. Hon var jättesnäll och sa att vi var duktiga (a). Hon skrev ett grundstyrkeprogram åt oss. Heh, hon anmärkte på att min rygg är stel. Jag är medveten om det, den här hemskt stel. Hon sa även att jag skulle slappna av i axlarna och jag svarade: men jag är redan avslappnad. Eller så kan jag inte slappna av :S Ska bli kul att komma igång i alla fall.
När hon instruerat klart så körde vi 25 min på den där skidmaskinen eller vad det nu heter. Av någon konstig anledning så var mina lår helt låsta så jag trodde inte jag skulle klara en minut ens. Men efter några minuter kommer man ju in i det, och det kan i princip inte bli så mycket jobbigare, så då klarar man 25 :P

Nu är jag ganska så trött i kroppen, men det känns skönt. Har precis tagit en lååång dusch. Nu ska jag skriva en krönika.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mitt rekord på skidmaskinen är 1h och 14 min, kan du slå det?! ;) hahah

2008-12-03 @ 18:02:46
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0