abcdefghijkl...

Tack för de tips om bra antivirusprogram jag fått. Synd bara att man inte kommer ut på nätet på den sjuka datan nu :/ Nu säger mig syrra dock att den fungerar, så det är säkert bara jag som har otur med datorer!

Snart ska jag äta middag. Är väldigt hungrig just nu. Har helt hlömt bort att äta idag. Det blir så på dagarna när det är helg/lov.

Och till Malin.. bilder kommer. Tänkte bara vänta med att ladda upp tills imorn då jag är hos pappa. Min dator där är bra. Här hos mamma är de antingen sega, virusiga eller så förstår jag mig inte på dem bara :S

Måste även berätta en grej! Jag har en skokartong, med ett par skor i, i mitt rum. På etiketten står det ju alltid ett nummer och idag kollade jag på det och tyckte att jag kände igen siffrorna väldigt mycket. Efter ett tag märkte jag att det faktsikt var mitt personnummer, bara att vissa av siffrorna hamnat på fel ställe :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0