Varför ska det vara så svårt att slänga kläder för?!

Det var inte längesen jag rensade min garderob alltså, men det måste göras igen. Kanske kommer jag inte slänga något, men jag måste iaf bli säker på att det inte ligger några oanvändbara kläder där isåfall.

Skulle ju vara kul att bara kunna ta ut vad som helst och kunna ha på sig det. Men näe, kan ju typ inte ha på mig någonting eftersom att det är så hemskt. Är det inte fult så är det utslitet. Sen så finns det ju fina kläder som man ända aldrig sätter på sig :S Aja, mitt mål är iaf att det ska gå att använda det som finns i den.

Jaja, det är bra att rensa så att jag också får en koll på vad jag ska ta med till Cypern. Tänk, om en vecka ligger jag där på stranden och har det hur skönt som helst. Om inte planet störtar. Det skulle vara lite tråkigt :/

Kommentarer
Postat av: Peace out

sv: exakt, frukost är ju så gott (:

2008-08-03 @ 16:51:14
URL: http://ppeaceout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0