Utekväll

Få se, mitt horoskop igår. Det blev faktiskt lite ekonomi, pengar går ju åt när man är ute. Och jag fattade ett beslut. Hur mycket mod jag behövde för det vet jag väl inte, men jag beslutade mig för att sova hos Emelie. Kanske behövdes det lite mod eftersom hon höll på som hon höll på under kvällen :P haha.

Det var nice igår faktiskt. Först satt vi på softbar ett tag. Har ingen koll på tiden men vi hann dricka två drinkar och vi dricker snabbt när det är drinkar som heter Orgasm och Cosmopolitan... Sen så bar det av till Chaplins med Jenny, Mirre, Emelie och Richard. Jag var rätt så trött så det blev till att sitta och kolla på när tjejerna dansade och... ja. Jag spanade även in några kineser som hade två STORA skålar med pommes. Inte ens så att jag skulle orka äta allt det där :O

Nu har jag laddat in lite bilder i datorn här, så det kommer väl upp några inom kort... eller nu. Jag kan ju bjuda på en finfin bild (ironi).

En trött jag imorse när jag och Emelie satt o kollade på OS friidrott. Vi förundrades över gymnasterna som studsade på en matta som det inte var studs i :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0