Snart är stressen här

Jag har verkligen inte någonting att skriva. Har varit så ett tag, ganska länge faktiskt. Skriver mest för att det ska finnas någonting nytt att läsa. Jag hatar att kolla in på bloggar som inte är uppdaterade de senaste dagarna. Men men, såhär brukar det ju vara ibland. Om några veckor skriver jag kanske massvis med inlägg varje dag. Fast ioförsig kan det ju vara en 10 inlägg som handlar om hur stressad jag över något i skolan. Usch.

Kan ju börja värma upp bloggen nu kanske. Om en vecka har vi tal. Redan! Det ska vara som ett föredrag om en konstig text som man ska göra rolig och levande. Jag tycker att vi borde ha fått lite mer info om hur man gör en tråkig och krånglig text rolig... Men näe, inte det. Får hoppas att man kanske lär sig något på retoriken imorn, första retoriklektionen någonsin.

Ska väl gå och läsa igenom min tråkiga svenskatext, som är tagen från Illustrerad vetenskap (eller någon annan vetenskapstidning :S), nu. Jag har bara orkat läsa inledningen. Vet alltså knappt vad jag har valt att hålla tal om. Visst låter det bra?

Jag känner hur stressen ligger där och bara väntar på att utlösas. Det är ingen kul känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0