Minnen

Agua-låtar får mig verkligen att tänka tillbaka på när man var liten. Jag tänker typ på lågstadiediscon och massa fjantiga killar som försöker vara tuffa :P Glitterhårspray och sån där annan färghårspray (FULT). Det var tider det! haha.



Jag måste lyssna igenom alla mina skivor hemma, men de är hos mamma. Alla skivor jag har är gamla för jag var stor konsumnet av skivor i låg- och mellanstadiet, efter det gick det utför i mitt köpande av skivor. Dock har jag ingen spice girls skiva, bara en film ;) Så, allt jag har där hemma är gamla samlingsskivor; hits for kids och absolute music!

När jag ändå är inne på ämnet musik så kan jag säga att jag just såg en reklam på femman för det nya programmet Musikmaskinen. Jag var på en av dem inspelningarna, kul att det börjar sändas snart. Eller förresten nej! Jag satt ju långt fram :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0