Superhärligt väder

Jag och Sandra trodde att bussen gick 13:26 från Nacka strand, så vi skyndade oss eftersom klockan var ganska mkt. Då kommer jag på att den visst går 13:41 såhär tidigt på dagen, så vi slutar att skynda oss. Nu är det Sandras tur att komma på en bra sak, att vi kan köpa glass nere vid Järla! Så jag köpte en daimstrut :D mums!
På tal om Sandra sp hjälpte jag henne att dela ut reklam igår och tjänade 300 kr :)

Så, åter till idag. Gick upp till mamma och badade Ronja. Sedan satt jag med henne ute i solen i flera timmar. Delvis för att hon skulle torka, men också för att det var så varmt och skönt :D

Nu är tanken att jag ska börja skriva på min historiauppsats. Det skulle vara så skönt att iaf komma några meningar så att jag, om det skulle bli kris i helgen, har något att lämna in på Tisdag.

Plugg och middag står på schemat. Senare kommer mamma hem och innan hon kör ner mig till pappa ska vi ge Ronja lite medicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0