Städa garderoben

Igårkväll innan jag skulle sova fick jag ett jättesug av att rensa i min garderob. Den är proppfull, men varje gång jag letar efter något att ha på mig så finns det absolut ingenting.

Anledningen är att jag är dålig på att slänga. Har ju kaniner utomhus och när jag ska gosa med dem så sätter jag ju på mig några fula kläder som jag inte skulle sakna. Därför tänker jag alltid att det är bra att ha kvar om man skulle behöva några fula kläder nångång. Det blir bara det att de aldrig används. Iaf inte allt. Det finns nämligen för mycket fula kläder.

Nu ska jag minsann städa ur den och göra den fin. Ska prova alla kläder.

Egentligen borde jag börja skriva på min spanskauppsats, men det blir att göra det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0