Godnatt

Efter skolan åkte Christine och jag till stadsbiblioteket, jag letade litteratur om Lockerbieolyckan. Hittade dock bara en bok som inte ens handlade om just den olyckan, jag visste att det inte skulle finnas någon bok :/ Jag hoppas att Christian är ok med att mina källor är mest artiklar. För det tycks som att det är det enda sätt jag kan hitta information på just nu. Imorgon ska jag hämta min bok och se vad den har att säga.

När vi var klara där så åkte vi till hötorget och köpte nudlar på ett thai/kina ställe. Billigt var det! 3:50 för en portion nudelsoppa :) Efter det så gick vi in på Gina Tricot men självklart var den superenkla grejen jag letade efter slut >.<

Innan vi tog bussen till mig så köpte vi en stor pommes för 22 :- vid grillen i slussen, mums! :D Den delade vi på på bussresan och när vi kom hem till mig så åt vi nudlar. Sen var jag mätt :P

Nu är jag så trött och mätt att jag knappt orkar vara uppe mer. Konstigt nog känner jag för att lägga mig i sängen och läsa :O Jag som aldrig har tyckt om att läsa.

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0