500

Klockan 14 kom jag hem och då satte jag mig ute i solen och halvsov. Var lite smått trött eftersom jag bara fick runt 4 timmars sömn inatt.

Men det var mys att sitta i solen. Fast blä, den pigghet som jag kände när jag gick in, den är borta nu.

NU ska jag bli klar med historian. Tänk, imorn slipper jag klaga på detta fruktansvärda arbete :) Då kan jag klaga på allt annat som behöver klagas på istället :D

Jag överlever på mina tankar: Tänk vad skönt det skulle bli att bli klar nu och slippa stresskriva ikväll! Vet dock att det icke kommer att hända, men hoppas kan man ju alltid göra. Det är skönt att hoppas :)

Jag kan föresten klaga på något redan nu kom jag på. Min överförningssladd till kameran finnes ej. Kanske är den hos mamma eller så kligger den här någonstans på golvet bland alla kläder. Så, nu var det klagandet gjort ^^

image252
Foto: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0