Shit!

Nu sitter jag här å kl e 4 på morgonen. Har bestämt mig för att inte gå på spanskan på morgonen eftersom jag kan behöva sova lite mer eller gå igenom historian så jag är kapabel till att redovisa..
Igår var jag i säng vid 4 men nu blir det nog senare eftersom jag är tvungen att korta ner min text drygt 5 min !
Orkar inte stå där i 10 min å babbla på..så ointressant å lyssna på någon så länge. Men jag kommer inte fram till hur jag ska korta ner..ska jag bara skriva, de gick in där å tog det å sen hade dem det så länge? ÅHHH!!
det är typ så jag måste skriva för att komma ner i ett bra antal min.

Nu ligger typ alla å sover, jag sitter å skriver på datan. Har inte hunnit duscha och bestämt mig för att skolka första lektionen imorgon (eller idag kan man väl säga, senare på dagen). Det är ju tragiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin

stackars stackars Jenny. Snart är det minsann över!

2007-09-21 @ 17:15:57
URL: http://www.killingseagull.blogg.se
Postat av: christine

men du skolkade inte ;)

2007-09-24 @ 21:49:21
Postat av: Jennystefan

Jo, jag skolkade från spanskan. Men det var kanske historian du menade? :P

2007-10-01 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0