TV

Blev plötsligt väldigt sugen på att kolla på Sagan om ringen triologin. Kanske skulle jag också ta och läsa klart böckerna. Ligger något kapitel in i den andra boken nu, men sist jag läste var precis innan skolan började. Jag hinner inte läsa annat än läxor nu. Och nu när jag för tillfället inte har något att göra vill jag bara ta det lugnt. Skulle gärna sova, men känns lite tidigt + att jag missar Desperate housewives. Nu såg jag att det är Moulin Rouge på 3an kl 21. Det blir det nog istället, känns som att man ska se den bara, så att man vet vad andra snackar om när de pratar om den.

Och Mysteriet på Greveholm :D Såg 2 gånger på den i helgen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0