Kompensation

Hihi malin, din stackare, som har mig som lägger ut dumma bilder. Men detta kanske kan göra dig gladare:


Efter bion gick jag och Christine runt å letade efter en bro. Hade gått in på 7/11 och när vi kommer ut bestäms det att vi ska upp på en bro där jag ska fota stockhom på natten. Vi var vid T-centralen. Men inte hittade vi den bro vi letade efter. Inte på en gång iaf. Men tillslut så. Kom till en väg vi behövde korsa för att komma till bron å skulle försöka gå över vägen utan att trycka på knappen. Kom typ bilar hela tiden. Precis innan hade vi tänkt ta en buss till slussen (3an) men satt på fel sida (mot karolinska), skulle över till andra sidan och då säger Christine: "Visst ja, det är högertrafik". hahaha

Kommer till bron, blickar ut över vattnet och där ser vi riksdagen. Inser vart vi är någonstans.
Går igenom gamla stan och tar kort på affärer. Väldigt skönt att gå runt där utan att ha sällskap av miljoner turister :D Jag kommer fram till att jag vill bo i en gränd och vi tar kort på meningslösa affärer eller affärer som bara är allmänt roliga. Här kommer lite bilder:

Liten blandning av onödiga, svenne, dumma, gulliga och tråkiga AFFÄRER.

Kommer till slussen och tar ett kort på oss själva. En gubbe kommer fram, böjer sig ner framför bildfönstret och säger "va gulligt". Det är ju bra det.
Jenny och Christine, min gränd "Yxsmedsgränd"

På bussen sitter jag bakom några killar (lite äldre än mig) som ska på en fest i Älta och de pratar om hur off det är. Bara för att man typ åker igenom massa åkrar för att komma hit betyder det ju inte att vi är off. Man kan lika gärna säga att stan är off eftersom man måste åka genom skogen för att komma dit! haha, men men.

Natti.

Kommentarer
Postat av: malin

hihi, nu är jag gladare!
Jenny.. Älta ÄR off ;)

2007-10-07 @ 11:51:33
URL: http://wwww.killingseagull.blogg.se
Postat av: Jennystefan

då ligger du också off! tar faktiskt bara 20 min till slussen så det är inte jätteoff..inte alls off! :P

2007-10-07 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0