Gokvällen, snart ere bio.

Jag inleder med två bilder. Kolla likheten, å malin säger att hon e lik den där saken i mumintrollen. äsch då!
image16image17

Om ca en timma går bussen jag ska ta in till stan. Ska kolla på bio med Christine (Ett öga rött). Vi vet ju iofs inte om det finns biljetter kvar när vi kommer fram till Rigoletto, men jag säger ändå att jag ska på bio.

Idag har jag pluggat lite Akutsjukvård och läst igenom Jessicas uppsats som jag ska skriva en peer response till. Men det är väl klart att jag inte hittar fel eftersom Jessica e superduperbra på engelska. Och på att skriva e hon jättebra också. Så jag vet iaf inte vad jag ska skriva :P

Nu ska jag sminka mig, och sedan äta. Föresten har jag namnsdag idag, å imorn kommer farmor å farfar förbi med en liten present eftersom jag skulle bort på bio idag, å de vill ju träffa mig om de ska ge mig något :P

Hejsans dåsan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan du?! jävlar ,vad ful jag är!
när togs den?!
gud.. du ger mig hjärtstillestånd!
akutsjukvård.. pyttsan, ska inte du hjälpa folk från sånt? ;)

2007-10-07 @ 00:20:00
URL: http://www.killingseagull.blogg.se
Postat av: Jennystefan

haha. malin den tog jag efter att vi kollat på eurovision song contest hos christine :P vi var ju ledsna över att serbien vann ;P
hjärtstillestånd, då kommer jag och trycker 30 gånger på hjärtat å ger 2 inblås. Jag räddar dig!

2007-10-07 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0