Film och ätbara saker

Sofia ringde mig vid kl halv 5. Hon kom över hit och hade med sig filmen Populärmusik från Vittula. Äntligen förstod vi vem gubben i början och slutet var. Det va ju Matti! Men vi kom ändå fram till att filmen är väldigt underlig, och vissa saker kommer vi aldrig riktigt förstå.

Efter filmen, som vi prickade in till att sluta precis 21, kollade vi på Top Model. Sedan blev det Fråga Olle, som idag var väldigt vitsigt och roligt :) Nu vet vi vem Vincent är, eller rättare sagt hur han ser ut.

För ca 30 min sedan åkte hon hem, och nu ska jag bara ta det lugnt. Soooova! Imorgon kommer det nämligen 2 chiuwawor hit (och jag orkar inte kolla hur det stavas). Det är iaf Agnetas hundar.

image46SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0