Det ska gå snabbt som attan

Jag klarar inte av att vänta på saker. Just nu är det mitt rum som stör mig så mycket att jag blir på dåligt humör av att vara inne i det. Det skulle ha målats om i somras men hux flux så sålde hyresvärden till någon annan männska, som sedan hux flux slutade på det jobbet vilket ledde till att pappa väntade på ett telefonsamtal från henne i nån månad i onödan. De första ,som sålde, skulle vi egentligen ha köpt ut lägenheten ifrån, men de sålde ju och vi fick ytterligare vänta!

Jag hatar soffan (den ska bort när jag gör om!), jag hatar överkastet, och tapeterna som är så slitna eftersom det inte finns någon list på ett ställe, så därför ser man gipset!!!
Men heltäckningsmattan tycker jag om, för den är mjuk att gå på och varm. Dessutom välskött. Men kanske färg om man vill måla om i någon fin färg.

När jag gör om här så ska det verkligen pimpas till. Jag klarar inte av att vara i rum jag inte tycker om!
Det här humöret år ju ut över alla andra och det är varken kul för mig eller dem.

Men jag har ett par stövlar nu. Dock hjälper de inte mig i mitt sura humör. Jag behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0