The first lussebulle!

Det gäller att inte vara för ivrig. Man skall inte stoppa in den i munnen för snabbt, då är den borta i ett naffs.
Dumt att man aldrig lär sig det bara.

Nu sitter jag här och skulle egentligen behöva sova, men främst av alla saker i världen skulle jag behöva läsa civilrätt. Tänkte kolla på Desperate housewives först men när jag för någon minut sedan turnade on min TV så funkade varken 3an eller 5an. "felaktigt programkort"

Kanske betyder detta att högre makter försöker få fram ett budskap till mig om att plugga. Frågan är om de lyckas.

Imorgon är det äntligen onsdag, och har man klarat sig igenom måndag tisdag och onsdag så vet man att man klarar torsdag och fredag också. Sedan är det också ett plus att de två sista dagarna är väldigt korta. På torsdagen har jag 2 lektioner och på fredagen 3. Spanskaprov på fredag men det ska nog gå bra. Jag kan ju inte göra mer än mitt bästa.

Förr tyckte jag att det lät så dumt när mamma eller pappa sa till mig att det enda jag kunde göra var mitt bästa. Men nu har jag insett att det faktiskt är så, för jag vet att jag alltid gör mitt bästa och får jag inte MVG då är jag inte värd något MVG helt enkelt.

Nu ska jag plugga så att jag kan komma i säng innan tolv. Det är bra att sova mycket natten innan man har prov har lilla jag kommit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0