Soffan är borta och skolfotona här

Nu har äntligen den fula, bruna soffan med fransar, försvunnit ur mitt rum :D
Vipps så blev mitt rum stort, även om det var stort innan, förutom att en soffa gjorde det omöjligt att möblera på något annat sätt. Men nu, jag säger det för sista gången, är soffan är väck!

För övrigt är inte mitt humör så glatt idad. Och allt p.g.a skolfotona. Jag hatar de som tar dem i nackagymnasium nu. I 9an blev mitt foto helt okej (och att få mig att känna så, det är verkligen en bedrift). MEN förra året och detta år har fotona blivit så fula att jag nästan spyr om jag ser dem. Det är nästan så att jag funderar på att inte ha dem kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0