Ont i halsen

PAUS
Det går inge bra just nu!

Och jag har ont i halsen. Asså inte det där ont ont, men det där när det känns obehagligt att svälja.
I veckan har jag haft ont när jag sträckt på halsen, typ vid halskotorna på ett ställe. Nu är det borta iaf. Men jag hatar detta jobbiga murmel ont i halsen.

Känns ju typ som att man har fått en kallsup och har en massa hår i halsen som inte åker ner när man sväljer.
Lite brännade.

Jag behöver verkligen denna helg. Ska iofs plugga lite Civilrätt. Men det har jag inte ork att göra hela j***a tiden. Jag vill faktiskt ha lite helg också. Måste ha MVG på provet! Det ger antagligen ett MVG i kursen ^^

Känn ingen press.

Stressad som f *n.

Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas att halsen blir bättre snart!

2007-11-23 @ 22:54:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0