Julklappar

Hade faktiskt inte tänkt köpa julklappar detta år men när julen smyger på så blir man så sugen. Nu har jag en bra grundidé som jag som sagt hittade på Indiska idag.

Måste besöka Designtorget i sickla. Vet ju inte alls vad de har där men det ligger ändå så nära, kan ju inte skada.
Vill också kika in på Lagerhouse, har aldrig varit där. Älskar butiker med massa småsaker. Vet inte om det är det men aja ^^ I sickla ska jag också smyga in i en av de mysiga affärerna jag såg i veckan när jag skyndade igenom mot bussen.

Min tanke är att detta år köpa småsaker, inget som de behöver utan något som bara är kul eller fint. Inga stora dyra grejer. Ingenting som de förväntar sig.

I slutet på nästa vecka blir det julhandling. Kanske kikar in i stan på torsdag eftersom vi bara har 50 min lektion då, och den vet jag inte om jag orkar gå på.

Kakformar 49,50:- Indiska
Klänning 499:- Indiska
Shorts 299:- Indiska

När jag har mycket pengar ska jag verkligen kolla runt på indiska. Ska ju ha lite inredningsgrejor till mitt rum. Men jag väntar nog tills julen är över.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har faktiskt tittat på alla dessa kläder! Vi kan köpta allting och vara som små tvillingar! ;)

2007-12-01 @ 11:12:50
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0