Julgalen Jenny

Jo jag har vettigare saker att göra men just nu orkar jag inte vetta mig. Pappa kommer kl 18 och kör ner oss till honom. Sedan är det tänkt att vi ska plugga civilrätt.

Jag hittade värsta julbilden till min blogg. Har tagit den själv. Förmodligen kommer den upp nästa vecka :)

Saknar verkligen de tider då jag tog mycket kort för det är så kul att sitta på bilddagboken och kolla igenom allting. Kände verkligen också att jag var tvungen att lägga upp alla bilder, lite av en tvångstanke.

Planer som har med jul att göra:
Denna vecka:
*Titta på julkalendern.
*Julpynta och känna julkänsla 1:a advent
Nästa vecka:
*Köping på luciafirande. Träffa släkten är alltid kul :) Spec de i köping (där finns ju alla mina små tremänningar också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0