Islatte

Nästa vecka har vi ingen svenska på måndagen eftersom vi ska till stan med engelskan och se Hamlet. På torsdagen börjar svenskan kl 13 och vi slutar 13:50. Det är inte bara lite onödigt att åka till skolan och hem igen. Men kanske kan man gå runt i sickla efteråt och kolla julisar. När jag och sandra skyndade igenom från sickla bro till planiavägen igår gick vi igenom någon typ av gränd där det fanns massa gulliga små affärer. De måste jag kolla in. Fast sen ska jag med Christine och julhandla på fredagen och kanske inhandla något till Malin som fyller år snart.

Just nu sitter jag och kollar efter ett recept på islatte. Min bror kom upp medan jag gjorde det och frågade om jag ville att han skulle köpa något godis till mig från konsum. Han hade vunnit en kockduell i skolan som han ville fira.

Grattis Pontus och gulligt av dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

MM, latte :D

2007-11-29 @ 15:03:34
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: Malin

Hihi, snart fyller jag år! Hoppas att du har förberett dig inför 80talspartyt! ;)

2007-11-29 @ 15:12:16
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0