Facebook

Är jag den enda som inte är medlem på facebook?
Alla lärare verkar utgå från att alla som är unga har hängt på den trenden, att vara medlem på den sidan alltså.

Känner mig inte ett dugg sugen om jag ska vara ärlig.

Men gud vad jag stör mig på alla gamla lärare som tror att varenda liten varelse är medlem!
Facebook facebook. tjat tjat. De har läst att det är så populärt. Som att alla skulle yoga bara för att det är så poppis.
Förlåt jag kom inte på något bättre.

Man kan läsa om alla dessa högre människor (författare, politiker, journalister) som talar ut i tidningen om att de ska sluta med facebook. "Det är så jobbigt att gå in och varje gång ha fått förfrågningar från folk man inte känner".

Meningslösa facebook. Fast jag kanske inte ska uttala mig om det eftersom jag knappt vet vad man har för sig därinne. För mig verkar det i alla fall inte vara stor skillnad från t.ex. Playahead eller någon annan vanlig sida.
Förutom att man söker personer på deras för- och efternamn. Får drinkar skickade till sig.

Är du också medlem där eller?
Ta inte illa upp om du är det, jag stör mig mer på att det är så uttjatat och att alla utgår från att jag är medlem. Det är jag INTE!

(gud vad stickig min tröja är!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är rädd för facebook. Jag är medlem och det är jätteläskigt, jag förstår ingenting. Ändå loggar jag in nästan varje dag. Hjälp mig.

2007-11-26 @ 20:15:08
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0