En trevlig engelskalektion

Idag var dagen här, dagen som jag väntat på länge utan att veta att den skulle komma. Vi fick tillbaka våra engelska uppsatser i måndags, men inte tittade jag igenom den för att se var hon sagt var fel och så. Men idag, när jag satt där i det alldelless för kalla klassrummet, och hade min uppsats framför mig såg jag att det inte var lika mycket röda anteckningar och kludder från Benita, som det brukar vara.

Jag blev glad. Jag kunde sitta där och renskriva den för hand, utan att stressa och haka upp mig på att jag inte förstod vad hon menade. Riktig skönt var det.

I slutändan var jag nöjd, både med min handstil och mitt språk. Jag klämde till med några riktiga komplicerade ord varstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0